Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bedrijfsnaam.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Algemene gegevens Bedrijfsnaam – info@bedrijfsnaam.nl – KvK: 59780533 – Btw: NL002217523B19 – Bezoekadres: Willem de Zwijgerlaan 2a, 2316 GB, Leiden – Postadres: Henriëtte Roland Holststraat 37 – 2202SJ Noordwijk – Bank: NL82 INGB 0006 3176 09