Waarom is een bedrijfsnaam belangrijk?
1. Bedrijven met een korte bedrijfsnaam hebben 50% meer kans van slagen dan bedrijven met lange namen. (bron: Science)
2. Bedrijven met een passende naam besteden veel minder geld aan reclame, terwijl ze evenveel, of soms zelfs meer, naamsbekendheid genoten. (bron: Flycatcher)
3. 72% van de consumenten beweren aankoopbeslissingen te nemen op basis van de naam. (bron: Trendera)
4. Bedrijven met korte, makkelijk uit te spreken namen trekken meer investeerders aan en hebben een hogere marktwaarde en liquiditeit. (bron: Nu.nl, Universiteit van New South Wales)
5. 75% van de consumenten zou meer betalen voor een product met een naam die ze leuk vinden. (bron: Trendera)
De waarde van een naam
Waarom kiezen voor bedrijfsnaam.nl?
De kosten voor professionele branding kunnen flink oplopen. Wij bieden een betaalbaar alternatief. Dezelfde kwaliteit als een reclamebureau tegen een fractie van de prijs.
Naast geld bespaar je ook kostbare tijd. Een branding traject duurt zo’n 4 tot 6 weken. Met een bedrijfsnaam pakket van ons kan je vandaag nog starten!
Een bedrijfsnaam pakket bestaat uit drie onderdelen:
1. Een professioneel logo
Je ontvangt het auteursrecht op een uniek logo dat alleen jij mag gebruiken. Ontworpen door professionals met jarenlange ervaring in de reclamewereld.
Prijs bij reclamebureau: €1500 – €4000
2. Bedrijfsnaam of merknaam laten bedenken
Een naam laten bedenken door merkexperts. Ontwikkeld volgens belangrijke richtlijnen en inzichten uit data en onderzoeksresultaten.
Prijs bij reclamebureau: €1500 – €10.000
3. Een matchende domeinnaam
Het aantal websites neemt ieder jaar fors toe, hierdoor worden sterke domeinnamen steeds schaarser. De prijs van een goede domeinnaam kan oplopen van honderd tot honderdduizenden euro’s.
Gemiddeld totaal:
Vanaf €3000 tot €14.000 (exclusief domeinnaam)
*Niet overtuigd? Vraag een offerte aan bij een bureau, bekijk het portfolio en overtuig jezelf.
Leuk, maar wat kost het bij jullie?
Wij maken branding betaalbaar en toegankelijk voor zelfs de kleinste starter. Elke euro die je aan je bedrijfsnaam – aan je merk – uitgeeft, is een investering in de toekomst. Een investering die zichzelf terugverdiend en vervolgens geld oplevert.